Ing. Adéla Langerová, Ph.D.

Disertační práce

Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání

Customer Relationship Management in small and medium sized enterprises
Anotace:
Cílem disertační práce je vyhodnotit úroveň řízení vztahů se zákazníky v mikro, malých a středních podnicích v Moravskoslezském kraji, které realizují tuto oblast, a navrhnout možná zlepšení procesu tohoto řízení. V teoretické rozpravě je popsán celosvětový přístup a vývoj k řízení vztahů se zákazníky, statistické metody a použití speciální iterativní metody vedení PDCA (naplánuj – proveď – ověř – …více
Abstract:
The aim of the dissertation is to evaluate the level of customer relationship management in micro, small and medium-sized enterprises in the Moravian-Silesian region that implement this area, and to propose possible improvements in the process of this management. The theoretical discussion describes the global approach and development of customer relationship management, statistical methods and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/tkmf8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Jiří Bláha, CSc., doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné