Relatable Group Writing in Teaching Writing to Young Learners and Its Influence on Their Approach to Writing – Bc. Žaneta Voldánová
Bc. Žaneta Voldánová
Diplomová práce
Relatable Group Writing in Teaching Writing to Young Learners and Its Influence on Their Approach to Writing
Relatable Group Writing in Teaching Writing to Young Learners and Its Influence on Their Approach to Writing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou psaní v angličtině na základní škole pomocí k autorům se vztahujícího skupinového psaní. Jedná se o proces psaní ve skupině, v němž o sobě každý člen skupiny poskytne nějaké informace, které jsou poté do textu začleněny. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. Teoretická část se zaobírá především výukou psaní, jak obecně, tak se zaměřením na skupinovou …víceAbstract:
The master’s thesis deals with teaching writing in English to learners at lower secondary school through relatable group writing, a process of group writing in which each member of the group provides some personal information, which is then incorporated into the piece of writing. The thesis consists of a theoretical part and an empirical part. The theoretical part concerns especially teaching writing …víceKeywords
výuka anglického jazyka studium anglického jazyka psaní výuka psaní skupinová práce skupinové psaní k autorům se vztahující skupinové psaní druhý stupeň základní školy gymnázium kvantitativní výzkum teaching English learning English writing teaching writing group work group writing relatable group writing lower secondary school grammar school quantitative research
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ggtv4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLDÁNOVÁ, Žaneta. \textit{Relatable Group Writing in Teaching Writing to Young Learners and Its Influence on Their Approach to Writing}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zaoyxv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané otázky vztahující se k povinnosti výplaty podílu na zisku v akciové společnosti
Vít Jančík -
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš