Rozvíjení čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ – Bc. Martina Kratochvílová
Bc. Martina Kratochvílová
Diplomová práce
Rozvíjení čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ
Development of Reading Literacy at Lower-secondary School
Anotace:
Diplomová práce se věnuje rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků druhého stupně na základních školách. V práci jsou vymezeny pojmy jako gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost, čtenářské strategie. Jsou představeny typy mezinárodního testování úrovně čtenářské gramotnosti a výsledky českých žáků, které jsou českou společností vnímány jako alarmující. Práce se také věnuje čítankám a jejich …víceAbstract:
Diploma thesis is about development of reading literacy at lower secondary school (pupils at age 11-15). In the thesis there are defined terms like literacy, functional literacy, reading literacy and reading strategies. There are also presented types of international tests showing level of reading literacy and alarming results of Czech pupils. In the next part of the thesis there were analyzed and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Sulovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kratochvílová, Martina. Rozvíjení čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Liberec, 2019. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / český jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost u žáků se zrakovým postižením na 1. stupni základní školy
Žaneta DVOŘÁČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy
Kateřina LAKOMÁ -
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Čtenářská gramotnost
Adéla Rázlová -
Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách
Iveta HRADCOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva