Analýza fotbalového klubu TJ Jiskra Česká Skalice – Jiří Suchánek
Jiří Suchánek
Bakalářská práce
Analýza fotbalového klubu TJ Jiskra Česká Skalice
The analysis of football club TJ Jiskra Česká Skalice
Anotace:
Vybrané téma práce, "Analýza fotbalového klubu Česká Skalice", se věnuje analýze klubu a tvorbě konkrétních doporučení do budoucna pro lepší fungování klubu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní termíny. Základy strategie řízení a strategického plánování jsou též součástí teoretické části práce. Tyto informace povedou k optimalizačním návrhům. Praktická část práce obsahuje analýzu vnitřního …víceAbstract:
The selected topic of the thesis, "The Analysis of the Football Club TJ Jiskra Česká Skalice", is about the analysis of the club and making concrete references for the future and his better function. Basic terms are explained in the theoretical part. Basics of strategies of leading and strategic planning are also parts of the theoretic part of the thesis. This information shall lead to suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Lada Čuříková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Suchánek, Jiří. Analýza fotbalového klubu TJ Jiskra Česká Skalice. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management sportovní
Práce na příbuzné téma
-
Marketing neziskové organizace (případová studie)
Tereza Šebestová -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská