Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga – Mgr. Miroslava Pavlíková
Mgr. Miroslava Pavlíková
Bakalářská práce
Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga
Analysis of the usage of online content during the campaigns of Miloš Zeman and Karel Schwarzenberg
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití online nástrojů během prezidentské kampaně kandidátů Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga. Teoretická část se orientuje na definování politického marketingu, online kampaní a fenoménu nová média. Primární výzkumná otázka zní: „Jaký byl rozdíl mezi využitím jednotlivých online marketingových nástrojů?“ Analytická část si bere za cíl tuto otázku zodpovědět …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the usage of online content during the presidential campaigns of candidates Miloš Zeman and Karel Schwarzenberg. The theoretical part focuses on the definitions of political marketing, online campaigns and the phenomenon of new media. The primary research question is: "What was the difference between the usage of individual online-marketing tools?" This question is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g2j32/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍKOVÁ, Miroslava. \textit{Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/zazy55/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Dominika Kovářová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Politický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální média
Karolína FORMÁNKOVÁ -
Politický marketing v předvolebním období
Inesa Baghdasarjan -
Politický marketing
Tereza Svobodová -
Politický marketing prezidentských voleb v USA
Dominika Kmecová