Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy – Bc. Jana Šebestová
Bc. Jana Šebestová
Master's thesis
Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy
The Inclusion of Pupils from Different Cultural Backgrounds According to the Current School Legislation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá inkluzí žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy se zaměřením na žáky-cizince. Cílem práce je porozumět současnému stavu vzdělávání žáků-cizinců v českých základních školách. Výzkum zahrnuje výsledky kvalitativního šetření realizovaného technikou rozhovorů s šesti pedagogickými pracovníky. Data získaná z výzkumného šetření byla analyzována za …moreAbstract:
This diploma thesis deals with inclusion of pupils from different cultural environment according to current school legislation with focus on immigrant pupils. The aim of this work is to understand the current state of education of immigrant pupils in Czech primary schools. The research includes results of a qualitative survey using the technique of interviews with six pedagogical staff. The data obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBESTOVÁ, Jana. \textit{Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2019. Available from: https://theses.cz/id/zbf2pf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šebestová, Jana. Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ