Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace – Bc. Hana Züglerová
Bc. Hana Züglerová
Bakalářská práce
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Product placement and its use in integrated marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce na téma Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace se v prvé řadě věnuje vysvětlení pojmu product placement. Definuje product placement jako marketingový nástroj, zabývá se jeho historií a legislativou v České republice. Popisuje konkrétní příklady použití nástroje product placementu, včetně nevhodného použití product placementu a konkrétními sankcemi …víceAbstract:
Bachelor's thesis on the topic of product placement and its use in integrated marketing communications is primarily devoted to the explanation of the concept of product placement. Defines product placement as a marketing tool, it discusses its history and legislation in the Czech Republic. Describes specific examples of product placement tools, including improper use of product placement and specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d9bi1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Správní úřad - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Jan DOKOUPIL -
Úkoly a ekonomika Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Markéta Urigová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson