Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace – Bc. Hana Züglerová
Bc. Hana Züglerová
Bachelor's thesis
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Product placement and its use in integrated marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce na téma Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace se v prvé řadě věnuje vysvětlení pojmu product placement. Definuje product placement jako marketingový nástroj, zabývá se jeho historií a legislativou v České republice. Popisuje konkrétní příklady použití nástroje product placementu, včetně nevhodného použití product placementu a konkrétními sankcemi …moreAbstract:
Bachelor's thesis on the topic of product placement and its use in integrated marketing communications is primarily devoted to the explanation of the concept of product placement. Defines product placement as a marketing tool, it discusses its history and legislation in the Czech Republic. Describes specific examples of product placement tools, including improper use of product placement and specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d9bi1/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Správní úřad - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Jan DOKOUPIL -
Úkoly a ekonomika Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Markéta Urigová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson