Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století) – Bc. Jitka Vrátná
Bc. Jitka Vrátná
Diplomová práce
Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)
Roots and developmental stage of direct marketing (19 to 21 century)
Anotace:
Předmětem diplomové práce je náhled na počátek a rozvoj direct marketingu (přímého marketingu), jako jednoho z nástrojů komunikačního mixu. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje jednotlivé komunikační nástroje, obsah a princip působení přímého marketingu.Praktická část se zabývá analýzou na základě pramenů, jako je popis a rozbor jednotlivých etap od …víceAbstract:
The subject of the thesis is a preview of beginning and development of direct marketing (direct marketing) as a tool of communication mix. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes various communication tools, content and principle of operation of direct marketing. The practical part deals with the analysis based on sources such as the description and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aa2nm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova