Bc. Jitka Vrátná

Master's thesis

Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)

Roots and developmental stage of direct marketing (19 to 21 century)
Abstract:
Předmětem diplomové práce je náhled na počátek a rozvoj direct marketingu (přímého marketingu), jako jednoho z nástrojů komunikačního mixu. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje jednotlivé komunikační nástroje, obsah a princip působení přímého marketingu.Praktická část se zabývá analýzou na základě pramenů, jako je popis a rozbor jednotlivých etap od …more
Abstract:
The subject of the thesis is a preview of beginning and development of direct marketing (direct marketing) as a tool of communication mix. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes various communication tools, content and principle of operation of direct marketing. The practical part deals with the analysis based on sources such as the description and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní