Bc. Tomáš Zakucia
Master's thesis
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Product marketing in the video game industry
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na příkladech vybraných videoherních produktů popsat jejich marketingové kampaně, vyhodnotit je ve vztahu k jejich konkurentům a navrhnout možnosti zlepšení. Diplomová práce je rozčleněna do čtyř kapitol. První kapitola se týká teoretických východisek řešené problematiky, budou definovány základní pojmy související s marketingem videoherního průmyslu, například hodnota …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to describe their marketing campaigns on the examples of selected video game products, evaluate them in relation to their competitors and suggest possibilities for improvement. The diploma thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with the theoretical basis of the problem, there will be defined basic concepts related to marketing of the video game …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/wesqi/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2022
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková