Marketing produktů ve videoherním průmyslu – Bc. Tomáš Zakucia
Bc. Tomáš Zakucia
Diplomová práce
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Product marketing in the video game industry
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na příkladech vybraných videoherních produktů popsat jejich marketingové kampaně, vyhodnotit je ve vztahu k jejich konkurentům a navrhnout možnosti zlepšení. Diplomová práce je rozčleněna do čtyř kapitol. První kapitola se týká teoretických východisek řešené problematiky, budou definovány základní pojmy související s marketingem videoherního průmyslu, například hodnota …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to describe their marketing campaigns on the examples of selected video game products, evaluate them in relation to their competitors and suggest possibilities for improvement. The diploma thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with the theoretical basis of the problem, there will be defined basic concepts related to marketing of the video game …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/wesqi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková