Klára Janečková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro podnik v cestovním ruchu

Marketing strategy proposal dedicated to a company operating in tourism
Anotácia:
Bakalářská práce se zaobírá dopady pandemie COVID – 19 na segment cestovního ruchu, detailně pak na cestovní kanceláře. Hlavním cílem bakalářské práce je vypracování marketingové strategie, díky které se vybraný podnik cestovního ruchu výrazně odliší od konkurence v odvětví v době aktuální ekonomické krize. Výstup práce se v rámci návrhové části zaměřuje jak na doporučení v oblasti marketingu pro cestovní …viac
Abstract:
Bachelor thesis mainly focuses on impacts of the Covid-19 pandemic onto tourism, especially discusses travel agencies. It proposes a marketing strategy draft which could be used by any travel agency in order to gain a significant advantage over its competitors in this time of ongoing economic crisis. Analyzed outcomes, located in a projecting part of the thesis, emphasis marketing recommendations designated …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.