Návrh marketingové strategie pro podnik v cestovním ruchu – Klára Janečková
Klára Janečková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro podnik v cestovním ruchu
Marketing strategy proposal dedicated to a company operating in tourism
Anotácia:
Bakalářská práce se zaobírá dopady pandemie COVID – 19 na segment cestovního ruchu, detailně pak na cestovní kanceláře. Hlavním cílem bakalářské práce je vypracování marketingové strategie, díky které se vybraný podnik cestovního ruchu výrazně odliší od konkurence v odvětví v době aktuální ekonomické krize. Výstup práce se v rámci návrhové části zaměřuje jak na doporučení v oblasti marketingu pro cestovní …viacAbstract:
Bachelor thesis mainly focuses on impacts of the Covid-19 pandemic onto tourism, especially discusses travel agencies. It proposes a marketing strategy draft which could be used by any travel agency in order to gain a significant advantage over its competitors in this time of ongoing economic crisis. Analyzed outcomes, located in a projecting part of the thesis, emphasis marketing recommendations designated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Návrh zájezdu pro cestovní kancelář Čedok
Petra Vančíková -
Výzkum spokojenosti provizních prodejců s CK Čedok a.s.
Jana Taušová -
Marketing cestovní kanceláře ČEDOK, a.s.
Eva Putnová -
Finanční analýza cestovní kanceláře Čedok, a.s. a její srovnání s konkurencí
Lucie Brožová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk