Technická analýza a její využití při investování – Martin Trobl
Martin Trobl
Bakalářská práce
Technická analýza a její využití při investování
Technical analysis and its application
Anotace:
Tato práce je zaměřena na technickou analýzu a její aplikaci. Je rozebrána podstata technické analýzy, kde jsou řešeny teoretické základy a filozofie technické analýzy. Jsou vysvětleny a popsány formy grafů, které jsou používány. Dále jsou vybrány a přiblíženy jednotlivé metody a postupy, které jsou v technické analýze využívány. Nakonec je rozebrána a testována aplikace Hodrickova-Prescottova filtru …víceAbstract:
Focus of this paper is technical analysis and its application. In first chapter is discussed theoretical base and philosophy of technical analysis. In second chapter are described and explained graphs which can be used. In third chapter are selected methods and procedures which are used in technical analysis. Last chapter is focused on testing usage of the Hodrick-Prescott filter to compute potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Brada
- Oponent: Ondřej Šíma
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodrickův-Prescottův filtr a jeho aplikace na makroekonomické časové řady
Jaroslav Drážný -
Moderní metody odhadu potenciálního produktu a mezery výstupu
Katarína Fecková -
Moderní bayesiánské metody odhadu NAIRU a potenciálního produktu a jejich robustnost
Jakub Chalmovianský -
Nejistota odhadů potenciálniho produktu a NAIRU
Tomáš Martinovič -
Analýza využití product placementu v českých seriálech
Nikola Neuwirthová -
Analýza využití product placementu ve vybraných českých televizních seriálech
Kristýna Čožíková -
Analýza vnímání product placementu diváky v české filmové tvorbě
Štěpánka Pavlíková -
Analýza využití product placementu v televizním hobby magazínu
Adéla Jamborová