Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej komerčnej banke – Bc. Anetta Pšanecká
Bc. Anetta Pšanecká
Bachelor's thesis
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej komerčnej banke
Specifics of marketing mix creation in commercial bank
Abstract:
The aim of my final bachelor work was to analyse single factors of the marketing mix in commercial bank. The Bachelor work is divided in three chapters. In the first chapter are theoretical starting points of examined problem – the substance of bank marketing and marketing mix. The second chapter analyses specifics structured product „real estate credit“ of CSOB Inc. and VUB Inc.. This chapter gradually …viacAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovať a porovnať jednotlivé prvky marketingového mixu vo vybraných komerčných bankách. Bakalárska práca je rozdelená do troch kapitol. V prvej kapitole sú opísané teoretické východiská skúmanej problematiky – marketing a marketingový mix. Druhá kapitola analyzuje vybraný štrukturovaný produkt – hypotekárny úver v ČSOB a.s. a vo VÚB a.s.. Táto kapitola postupne rozoberá …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/go8aa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedúci: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovplyvňujúce klientov pri výbere banky
Roland Filo -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu