Bc. Lenka Martínková

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku

Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zjištění, jakým způsobem dochází k řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru. Analýza bude provedena na společnost dm drogerie markt, s. r. o. Bakalářská práce se dělí na dvě části. První částí je část teoretická, ve které budou vysvětleny pojmy týkající se řízení vztahů se zákazníky. Mezi tyto pojmy patří zákazník, jeho …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to learn how the relations with customers are directed in a particular firm with help of a questionnaire survey and an interview. The analysis will be realized in dm drogerie markt, s. r. o. The thesis is divided into two parts: In the theoretical one some terms connected with relations with customers are explained. These are: a customer, customer typology, customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Barbora Komendová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích