Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku – Bc. Lenka Martínková
Bc. Lenka Martínková
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zjištění, jakým způsobem dochází k řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru. Analýza bude provedena na společnost dm drogerie markt, s. r. o. Bakalářská práce se dělí na dvě části. První částí je část teoretická, ve které budou vysvětleny pojmy týkající se řízení vztahů se zákazníky. Mezi tyto pojmy patří zákazník, jeho …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to learn how the relations with customers are directed in a particular firm with help of a questionnaire survey and an interview. The analysis will be realized in dm drogerie markt, s. r. o. The thesis is divided into two parts: In the theoretical one some terms connected with relations with customers are explained. These are: a customer, customer typology, customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/prtjr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Barbora Komendová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane