BcA. Petr BABINEC

Master's thesis

1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.

1.Theoretical Part: The Making of a TV Commercial (From a Director's Perspective) 2. Practical Part: Collection of Audiovisual Commercials - Directing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vznikem televizní reklamy. Práce zobecňuje základní předpoklady režie TV reklam. Případně dává návod k řešení vzniklých problémů, během natáčení.
Abstract:
Diploma thesis deals with creation of TV advertising. The work generalizes the basic requirements for directing TV commercials. Alternatively, give instructions for solving problems during filming.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Accessible from:: 15. 9. 2011

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tomáš Binter

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BABINEC, Petr. 1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Directing and Screenwriting