Proces integrace a inkluze v České republice očima pedagogů z praxe – Aneta Kočová
Aneta Kočová
Master's thesis
Proces integrace a inkluze v České republice očima pedagogů z praxe
The integration process is the inclusion through the teachers eyes from practice in the Czech Republic.
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit názor učitelů základní školy na integrační a inkluzivní proces v ČR. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy segregace-integrace-inkluze a zachyceny legislativní změny týkající se dané problematiky. Praktická část práce zjišťuje názory učitelů základních škol na integrační a inkluzivní vzdělávání v ČR, tj. na legislativní změny a jak se jich tyto změny …moreAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to find out an opinion of elementary school teachers on the integration and inclusive process in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is devoted to the definitions of segregation- integration- inclusion and the legislation changes of these issues. The content of the practical part is about opinions of elementary teachers on the integrative and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5757
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. Jitka Vítová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOČOVÁ, Aneta. \textit{Proces integrace a inkluze v České republice očima pedagogů z praxe}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/zdyzkw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
Inkluzivní pedagogika a míra prožívaného stresu (výzkum učitelů ZŠ)
Jitka Matoušková -
Inkluzivní pedagogika jako edukační koncept
Libuše KYSLÍKOVÁ -
Připravenost pedagogů základní školy na inkluzivní vzdělávání.
Lucie Bastlová -
Inkluzivní vzdělávání v kontextu sociální pedagogiky
Jana Jarošová -
Vývoj náhledu na inkluzivní vzdělávání v české vzdělávací politice
Vladimír Mička -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights