Výkonová motivace a ochota komunikovat u žáků 2. stupně ZŠ ve výuce anglického jazyka – Daniela ŠUSTEROVÁ
Daniela ŠUSTEROVÁ
Diplomová práce
Výkonová motivace a ochota komunikovat u žáků 2. stupně ZŠ ve výuce anglického jazyka
School achievement motivation and willingness to communicate among pupils in a lower secondary school during English language lessons
Anotace:
Tématem této diplomové práce byla výkonová motivace žáků 2. stupně ZŠ v hodinách anglického jazyka a ochota žáků komunikovat v hodinách anglického jazyka. Cílem této práce bylo zjistit, jaká je potřeba vysokého výkonu a potřeba vyhnutí se neúspěchu u žáků 2. stupně ZŠ v hodinách anglického jazyka a jejich míra ochoty komunikovat v hodinách AJ. Dalším cílem bylo popsat, zda existuje vztah mezi výkonovou …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis was the school achievement motivation among pupils in lower secondary schools during English learning lessons, and their willingness to communicate in English language lessons. The aim of this work was to determine the need for high performance and the need to avoid failure among pupils in lower secondary schools in English language classes and their level of willingness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslava Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUSTEROVÁ, Daniela. \textit{Výkonová motivace a ochota komunikovat u žáků 2. stupně ZŠ ve výuce anglického jazyka}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/zeknng/.
Jak správně citovat práci
ŠUSTEROVÁ, Daniela. Výkonová motivace a ochota komunikovat u žáků 2. stupně ZŠ ve výuce anglického jazyka. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ