Návrh koncepce a projektu implementace CRM systému ve společnosti MAUTING s.r.o. – Bc. Silvie Bartošíková
Bc. Silvie Bartošíková
Master's thesis
Návrh koncepce a projektu implementace CRM systému ve společnosti MAUTING s.r.o.
Concept design and project implementation of CRM system in the company MAUTING Ltd.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem konceptu systému Customer Relationship Management s implementací jeho funkcionalit. Dále se zaměřuje na analýzu aktuálního stavu a problematiky řízení vztahů se zákazníky v konkrétní společnosti, na základě níž bude vypracován projekt zavedení CRM systému. V závěru budou opodstatněny přínosy zpracovaného návrhu a autorova doporučení pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky …moreAbstract:
The aim of the thesis is to design the concept of Customer Relationship Management system and implement its functions. The thesis is focused on analysis of current state of customer relationship management in selected company. The practical part is devoted to project of CRM system implementation. In the end, the benefits of prepared solution are discussed and the author proposes recommendations for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/c7c7f/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
- Reader: Ing. David Král, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane