Návrh koncepce a projektu implementace CRM systému ve společnosti MAUTING s.r.o. – Bc. Silvie Bartošíková
Bc. Silvie Bartošíková
Diplomová práce
Návrh koncepce a projektu implementace CRM systému ve společnosti MAUTING s.r.o.
Concept design and project implementation of CRM system in the company MAUTING Ltd.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem konceptu systému Customer Relationship Management s implementací jeho funkcionalit. Dále se zaměřuje na analýzu aktuálního stavu a problematiky řízení vztahů se zákazníky v konkrétní společnosti, na základě níž bude vypracován projekt zavedení CRM systému. V závěru budou opodstatněny přínosy zpracovaného návrhu a autorova doporučení pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design the concept of Customer Relationship Management system and implement its functions. The thesis is focused on analysis of current state of customer relationship management in selected company. The practical part is devoted to project of CRM system implementation. In the end, the benefits of prepared solution are discussed and the author proposes recommendations for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/c7c7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Král, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane