Výběr CRM systému pro konkrétní podnik – Ema Štefániková
Ema Štefániková
Bakalářská práce
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
The selection of CRM system for a particular company
Abstract:
The bachelor thesis deals with the functionalities and properties of CRM. Specifically, its software solution, which brings benefits not only to the company but also to its customers. The thesis deals in more detail with the individual parts of CRM and the process of selecting a suitable CRM system for the needs of the company. Based on the analysis of company’s processes of customer relationship management …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá funkcionalitami a vlastnosťami CRM. Konkrétne jeho softvérovým riešením, ktoré prináša prínosy nielen podniku, ale aj jeho zákazníkom. Podrobnejšie sa práca zaoberá jednotlivými časťami CRM a postupom výberu vhodného CRM systému pre potreby podniku. Na základe analýzy podnikových procesov riadenia vzťahov so zákazníkmi a určenými požadovanými funkcionalitami CRM bol v práci …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qj78m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane