Jitka Hradilová

Bakalářská práce

Analýza komunikace svatebního salonu

Communication Analysis of the Wedding Salon
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací svatebního salonu Svatební agent. V první části práce je uvedena stručná charakteristika svatebního salonu a jsou zde vysvětleny teoretické pojmy, týkající se marketingové komunikace. Další část se zabývá marketingovým výzkumem, který je proveden pomocí dotazníkového šetření. Podstatnou část bakalářské práce tvoří vyhodnocené dotazníky, na jejichž …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communications of wedding studio Svatebni agent. Firstly, the studio is described and in theoretical part there are some marketing communications terms listed. Following part is dedicated to the marketing research which is carried out using the questionnaire. One of the most important parts of the thesis is the evaluation of the research, where based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Jana Ostrožná

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava