Ahmad Tamim Rashed

Master's thesis

Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan

Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Abstract:
The name of the thesis is Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan. Internet utilization has been growing very fast during the last 12 years, and particularly in the last 5 years, Currently, there are more than 2000 companies in Afghanistan conducting their business in the environment of the services on the internet such as ( Television communication, Banks …more
Abstract:
Název diplomové práce je Komunikace v sociálních médiích a její dopad na marketing společností v Afghánistánu. Využití internetu za posledních 12 let velmi rychle rostlo, zejména za posledních 5 let. V současné době v Afghánistánu působí více než 2 000 společností podnikajících v prostředí služeb na internetu, například (Televizní komunikace, Banky nebo finanční instituce, letecké společnosti, univerzity …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rashed, Ahmad Tamim. Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní