Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan – Ahmad Tamim Rashed
Ahmad Tamim Rashed
Diplomová práce
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Abstract:
The name of the thesis is Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan. Internet utilization has been growing very fast during the last 12 years, and particularly in the last 5 years, Currently, there are more than 2000 companies in Afghanistan conducting their business in the environment of the services on the internet such as ( Television communication, Banks …víceAbstract:
Název diplomové práce je Komunikace v sociálních médiích a její dopad na marketing společností v Afghánistánu. Využití internetu za posledních 12 let velmi rychle rostlo, zejména za posledních 5 let. V současné době v Afghánistánu působí více než 2 000 společností podnikajících v prostředí služeb na internetu, například (Televizní komunikace, Banky nebo finanční instituce, letecké společnosti, univerzity …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RASHED, Ahmad Tamim. \textit{Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/zezjdi/.
Jak správně citovat práci
Rashed, Ahmad Tamim. Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková