Ahmad Tamim Rashed

Diplomová práce

Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan

Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Abstract:
The name of the thesis is Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan. Internet utilization has been growing very fast during the last 12 years, and particularly in the last 5 years, Currently, there are more than 2000 companies in Afghanistan conducting their business in the environment of the services on the internet such as ( Television communication, Banks …více
Abstract:
Název diplomové práce je Komunikace v sociálních médiích a její dopad na marketing společností v Afghánistánu. Využití internetu za posledních 12 let velmi rychle rostlo, zejména za posledních 5 let. V současné době v Afghánistánu působí více než 2 000 společností podnikajících v prostředí služeb na internetu, například (Televizní komunikace, Banky nebo finanční instituce, letecké společnosti, univerzity …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rashed, Ahmad Tamim. Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku

Práce na příbuzné téma

Všechny práce