Pragmatická rovina jazyka žáků na prvním stupni základní školy – Bc. Daniela Sluková
Bc. Daniela Sluková
Diplomová práce
Pragmatická rovina jazyka žáků na prvním stupni základní školy
Pragmatic language level of pupils at lower elementary school
Anotace:
Diplomová práce se věnuje studiu pragmatické jazykové roviny u dětí na prvním stupni základní školy hlavního proudu. Její první část se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky, včetně narušené komunikační schopnosti,vývoji dětské řeči a legislativě základního vzdělávání. Praktická část shrnuje výzkum realizovaný k dané problematice.Abstract:
The thesis is focused on the pragmatic language level of basic school children. the theoretical part contains the definition of terms like speech disorder, the speech developement of speech and the legislative papers. The second part summarizes the research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m0nxr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací plán - aplikace na základní škole
Dagmar Truksa Vágo -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Role kreativity v sociálním životě: Kritické zhodnocení revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Michaela Dufková -
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
Lenka Chvojsíková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
Pavlína BASLEROVÁ