Bc. Veronika Blablová
Bakalářská práce
Typy dyslexie
Types of dyslexia
Anotace:
Bakalářská práce „Typy dyslexie“ pojednává o problematice dyslexie. Jedná se o práci teoretickou, která se snaží utřídit informace z různých zdrojů. Jsou zde použity poznatky z české i zahraniční literatury a jsou zde jmenovány metody uplatňující se v této oblasti jak v minulosti, tak i přítomnosti. Osnovu jsem se snažila vytvořit tak, aby na sebe jednotlivé body navazovaly a obsahovaly to nejdůležitější …víceAbstract:
Thesis "Types of Dyslexia" deals with dyslexia. This is a theoretical work that tries to organize the information from various resources. There are used the knowledge of Czech and foreign literature and they are also named the methods applying in this field, both in the past and present. I tried to create the outline so that the individual points would follow and contain the most important things, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z2hra/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Dan, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková