Bc. Andrea Nekulová

Master's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

The analysis of marketing mix in the selected company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu SWN Moravia s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části je pomocí odborné literatury a internetových zdrojů vysvětlen pojem marketing, marketingový mix a marketingová situační analýza. V analytické části je proveden rozbor k rozboru jednotlivých marketingových nástrojů a nástrojů situační analýzy …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of a marketing-mix regarding SWN Moravia s.r.o. The thesis is divided into three parts: the theoretical, the analytical and the proposition part. The theoretical part deals with basic terms such as marketing, marketing-mix and marketing situation analysis by dint of a professional literature and Internet resources. The analytical part analyses particular …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Oldřich Svoboda
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting