Bc. Andrea Nekulová

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

The analysis of marketing mix in the selected company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu SWN Moravia s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části je pomocí odborné literatury a internetových zdrojů vysvětlen pojem marketing, marketingový mix a marketingová situační analýza. V analytické části je proveden rozbor k rozboru jednotlivých marketingových nástrojů a nástrojů situační analýzy …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of a marketing-mix regarding SWN Moravia s.r.o. The thesis is divided into three parts: the theoretical, the analytical and the proposition part. The theoretical part deals with basic terms such as marketing, marketing-mix and marketing situation analysis by dint of a professional literature and Internet resources. The analytical part analyses particular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Oldřich Svoboda
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting