Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Andrea Nekulová
Bc. Andrea Nekulová
Master's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
The analysis of marketing mix in the selected company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu SWN Moravia s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části je pomocí odborné literatury a internetových zdrojů vysvětlen pojem marketing, marketingový mix a marketingová situační analýza. V analytické části je proveden rozbor k rozboru jednotlivých marketingových nástrojů a nástrojů situační analýzy …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of a marketing-mix regarding SWN Moravia s.r.o. The thesis is divided into three parts: the theoretical, the analytical and the proposition part. The theoretical part deals with basic terms such as marketing, marketing-mix and marketing situation analysis by dint of a professional literature and Internet resources. The analytical part analyses particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/c4035/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Oldřich Svoboda
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor