Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Andrea Nekulová
Bc. Andrea Nekulová
Diplomová práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
The analysis of marketing mix in the selected company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu SWN Moravia s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části je pomocí odborné literatury a internetových zdrojů vysvětlen pojem marketing, marketingový mix a marketingová situační analýza. V analytické části je proveden rozbor k rozboru jednotlivých marketingových nástrojů a nástrojů situační analýzy …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of a marketing-mix regarding SWN Moravia s.r.o. The thesis is divided into three parts: the theoretical, the analytical and the proposition part. The theoretical part deals with basic terms such as marketing, marketing-mix and marketing situation analysis by dint of a professional literature and Internet resources. The analytical part analyses particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/c4035/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Oldřich Svoboda
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor