Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy – Bc. Petra HÁJKOVÁ
Bc. Petra HÁJKOVÁ
Master's thesis
Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy
Usage of student personal learning style and E-U-R thinking in middle school pedagogy classes
Abstract:
Předkládaná práce se zabývá využitím učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy. Zjišťuje souvislost mezi postoji žáka k metodám kritického myšlení a modelu E-U-R a jeho učebním stylem. Práce je zaměřena na analýzu výsledků získaných v rámci výzkumného šetření.Abstract:
The diploma thesis deals with the Usage of student personal learning style and A-B-C thinking in middle school pedagogy classes. Thesis determined the relationship between the pupil position to the methods of critical thinking and the E-U-R teaching model and learning style.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Nábělková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÁJKOVÁ, Petra. \textit{Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/zh53fi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÁJKOVÁ, Petra. Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching of Education / Education
Theses on a related topic
-
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights