Bc. Vojtěch SYROVÁTKO
Master's thesis
Analýza rizik podnikatelského projektu
Risk analysis of the entrepreneurial project
Abstract:
Práce se zabývá řízením rizik, jejich identifikací a hodnocením v rámci realizace projektu. V teoretické části jsou vyložené základní pojmy jako projekt, riziko, dělení rizik, projektový plán, logický rámec a další. Na to vždy navazuje praktická část, kde se poznatky z teoretické části aplikují na reálný projekt. Součástí této části je hlavně analýza rizik, vypracováním strategických plánů pro společnost …moreAbstract:
This work deals with the risk management, risk identification a its evaluation in the terms of the project realization. In the theoretical part the basic terms such as project, risk, risk classification, project plan, logical framework etc. are explained. This part is followed by the practical part of the thesis, where the knowledge gained in the previous part are applied on the real project. Risk …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jarmila Ircingová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SYROVÁTKO, Vojtěch. Analýza rizik podnikatelského projektu. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Project Management Systems
Theses on a related topic
-
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Analýza a nasazení nástroje pro hloubkovou analýzu paketů v prostředí malé firmy
Tomáš Frkáň -
Analýza konkurenčního prostředí firmy v České republice na konkrétním případu - firma Faurecia Automotive s. r. o.
Žaneta Sochorová -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Analýza konkurenčního prostředí firmy Black & Decker GmbH s výhradním zaměřením na servisní oddělení firmy
Kateřina BRZOŇOVÁ