Bc. Tereza Dundáčková

Bakalářská práce

Marketingový mix ve vybraném podniku

Marketing mix in a selected factory
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix ve vybraném podniku“ je současný marketingový mix společnosti Madeta, a. s. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a navrhnout nové metody na zlepšení marketingového komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, SWOT analýzy, marketingového mixu, jeho definice, a především se …více
Abstract:
This work "Marketing mix in the selected company" is the marketing mix of Madeta a.s. company. The aim has been to include the improvement of the marketing mix and propose methods to improve marketing ways of communication. The work is divided into two parts. The first part contains the theoretical knowledge of marketing, SWOT analysis, marketing mix, its definition, and is primarily focused on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku