Marketingový mix ve vybraném podniku – Bc. Tereza Dundáčková
Bc. Tereza Dundáčková
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve vybraném podniku
Marketing mix in a selected factory
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix ve vybraném podniku“ je současný marketingový mix společnosti Madeta, a. s. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a navrhnout nové metody na zlepšení marketingového komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, SWOT analýzy, marketingového mixu, jeho definice, a především se …viacAbstract:
This work "Marketing mix in the selected company" is the marketing mix of Madeta a.s. company. The aim has been to include the improvement of the marketing mix and propose methods to improve marketing ways of communication. The work is divided into two parts. The first part contains the theoretical knowledge of marketing, SWOT analysis, marketing mix, its definition, and is primarily focused on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/n3wu1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová