Marketing hudebních festivalů klasické hudby – Bc. Magdaléna Jenšíková
Bc. Magdaléna Jenšíková
Diplomová práce
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Marketing of classical music festivals
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketing vybraných festivalů klasické hudby. Základním východiskem je, že marketing umění hraje stejně důležitou roli jako marketing komerční sféry, ale s řadou odlišností. Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingových nástrojů v oblasti klasické hudby – konkrétně u pěti vybraných prestižních festivalů. Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat současnou …víceAbstract:
This master's dissertation is focused on marketing of selected classical music festivals. The basic thesis is that the marketing of art plays the same important role as the marketing of pure bussines. But with some differences. This master´s dissertation deals with impacts of marketing tools on classical music area – specifically at five selected prestigious festivals. The main goal of this master …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q6a6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová