Bc. Jan Křivka

Master's thesis

Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce

Perception and Evaluation of a Specific Institution Brand
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na posouzení vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti na základě metod dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s využitím sémantického diferenciálu. Výsledky těchto ukazatelů jsou podkladem pro identifikaci positioningu značky a klíčových nedostatků. Popsané návrhy na jejich řešení vedou k celkovému zlepšení vnímání značky dané společnosti.
Abstract:
Diploma thesis is focused on the evaluation of brand perception and evaluation of the selected company. It is based on questionnaire survey methods and in-depth interviews using the semantic differential. The results of these indicators are the basis for identifying brand positioning and key deficiencies. The solutions described above lead to an overall improvement in brand perception.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Oubrecht

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING