Vliv jednotlivých druhů komunikace a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Ing. Nikola Jaurisová
Ing. Nikola Jaurisová
Bachelor's thesis
Vliv jednotlivých druhů komunikace a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Impact of Different Types of Communications and Communications Mix on Specific Target Groups
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vliv nástrojů marketingové komunikace na cílovou skupinu. Je složena ze dvou částí. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky o marketingu, marketingové komunikaci, marketingovém komunikačním mixu, segmentaci. Praktická část se zabývá marketingovou strategií a komunikačními nástroji dvou firem v závislosti na specifickou cílovou skupinu. Nakonec je zde provedena souhrnná …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the influence of marketing communication tools on the target group. It consists of two parts. The theoretical part sums up the theoretical knowledge about marketing, marketing communication, marketing communication mix and segmentation. The practical part deals with marketing strategies and communication tools of two companies, depending on the specific target group. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/daglt/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAURISOVÁ, Nikola. \textit{Vliv jednotlivých druhů komunikace a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/zinmgu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova