Psychologické metody testování obalů – Ing. Alexandra Blajerová
Ing. Alexandra Blajerová
Bakalářská práce
Psychologické metody testování obalů
Psychological methods of package testing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá psychologickými metodami testování obalů. Teoretická část je zaměřená na to, co je obal, jak působí na spotřebitele a jeho využití v praxi. Praktická část je zaměřena na psychologické působení obalu na spotřebitele prostřednictvím vlastního průzkumu, který je uskutečněn metodou dotazování. Ukazuje, co spotřebitele na produktu přitahuje, zda pro něj obal hraje velkou roli …víceAbstract:
This Bachelor Thesis examines the psychological methods of package testing. The theoretical part defines wrapping in general, informs on how does it touch consumers and describes its practical usage. The practical part provides information concerning psychological coverage of wrapping on consumers based on personal research conducted through series of questionnaires. The research illustrates what attracts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lnx8m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Effectiveness of the Latest Methods of Software Testing
ANIL TUNCAY -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ