eLearningový kurz informační výchovy – Bc. Veronika CHYLINSKÁ
Bc. Veronika CHYLINSKÁ
Diplomová práce
eLearningový kurz informační výchovy
eLearning Course of Information Education
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu eLearningového kurzu informační výchovy, který byl následně implementován a evaluován při výuce studentů na vysoké škole. Tento kurz byl vytvořen na základě analýzy vzdělávacích potřeb. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií k informační výchově a jejími rozšířenými oblastmi jako je kritické myšlení a pojmové mapy. Druhá část se …víceAbstract:
The thesis is focused on creating eLearning course Information Literacy, which was subsequently implemented and evaluated when teaching students at the college. This course was developed based on an analysis of training needs. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theory of information education and its widespread areas such as critical thinking and conceptual maps. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kapoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHYLINSKÁ, Veronika. eLearningový kurz informační výchovy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Informační gramotnost psychoterapeutů
Jan Hrabal -
Výuka informační gramotnosti s důrazem na elektronické informační zdroje realizovaná na vybraných fakultách Slezské univerzitě v Opavě
Zuzana Muschová