Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C – Bc. Klára Švábová
Bc. Klára Švábová
Bakalářská práce
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Modern Marketing Communication of a Company with an Integrated Portfolio of B2B and B2C Customers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti OFFICEO s.r.o. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace společnosti připravit návrh inovativní komunikační strategie. Teoretická část je zaměřena na integrovanou marketingovou komunikaci, komunikační mix a jeho nástroje, digitální komunikaci, trendy v oblasti marketingové komunikace a společenskou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of OFFICEO Ltd. Based on the analysis of the current state of marketing communication of the company, the objective of the bachelor thesis to propose an innovative communication strategy. The theoretical part focuses on integrated marketing communication, communication mix and its tools, digital communication, trends in marketing communication …víceKlíčová slova
digitální komunikace integrovaná marketingová komunikace komunikační mix komunikační strategie portfolio zákazníků společenská odpovědnost firem digital communication integrated marketing communication communication mix communication strategy customer portfolio corporate social responsibility
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nodeg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Ing. Václav Křivohlávek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček