Jak předcházet ztrátě klientů v reklamní agentuře FCB Prague s.r.o. – Ing. Markéta Beránková
Ing. Markéta Beránková
Bachelor's thesis
Jak předcházet ztrátě klientů v reklamní agentuře FCB Prague s.r.o.
How to prevent the loss of clients in advertising agency FCB Prague Ltd.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza prostředí a procesů styku se zákazníky v reklamní agentuře FCB Prague. Práce teoreticky popisuje základní principy řízení vztahu se zákazníkem a v praktické části se zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí segmentu reklamní agentur. Jsou zde použity různé teoretické koncepty a jejich přímá aplikace s realitou společnosti, která je součástí mé analýzy. Nejdůležitější …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the environment and the processes of contact with customers in the advertising agency FCB Prague. This work theoretically describes the basic principles of customer relationship management and in the practical part focuses on the analysis of external and internal within segment of the advertising agencies. There are used different theoretical concepts and …moreKeywords
Řízení vztahů se zákazníky Analýza vnitřního prostředí SWOT Analýza hodnotového řetězce Analýza vnějšího prostředí STEP Porterova analýza 5 sil Management výkonu Customer Relationship Management Internal environment analysis Value chain analysis External environment analysis STEP factors Porter 5 forces analysis Performance management
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dabn5/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane