Ing. Markéta Beránková

Bachelor's thesis

Jak předcházet ztrátě klientů v reklamní agentuře FCB Prague s.r.o.

How to prevent the loss of clients in advertising agency FCB Prague Ltd.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza prostředí a procesů styku se zákazníky v reklamní agentuře FCB Prague. Práce teoreticky popisuje základní principy řízení vztahu se zákazníkem a v praktické části se zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí segmentu reklamní agentur. Jsou zde použity různé teoretické koncepty a jejich přímá aplikace s realitou společnosti, která je součástí mé analýzy. Nejdůležitější …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the environment and the processes of contact with customers in the advertising agency FCB Prague. This work theoretically describes the basic principles of customer relationship management and in the practical part focuses on the analysis of external and internal within segment of the advertising agencies. There are used different theoretical concepts and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní