Jak předcházet ztrátě klientů v reklamní agentuře FCB Prague s.r.o. – Ing. Markéta Beránková
Ing. Markéta Beránková
Bakalářská práce
Jak předcházet ztrátě klientů v reklamní agentuře FCB Prague s.r.o.
How to prevent the loss of clients in advertising agency FCB Prague Ltd.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza prostředí a procesů styku se zákazníky v reklamní agentuře FCB Prague. Práce teoreticky popisuje základní principy řízení vztahu se zákazníkem a v praktické části se zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí segmentu reklamní agentur. Jsou zde použity různé teoretické koncepty a jejich přímá aplikace s realitou společnosti, která je součástí mé analýzy. Nejdůležitější …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the environment and the processes of contact with customers in the advertising agency FCB Prague. This work theoretically describes the basic principles of customer relationship management and in the practical part focuses on the analysis of external and internal within segment of the advertising agencies. There are used different theoretical concepts and …víceKlíčová slova
Řízení vztahů se zákazníky Analýza vnitřního prostředí SWOT Analýza hodnotového řetězce Analýza vnějšího prostředí STEP Porterova analýza 5 sil Management výkonu Customer Relationship Management Internal environment analysis Value chain analysis External environment analysis STEP factors Porter 5 forces analysis Performance management
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dabn5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane