Tereza Spálenková

Master's thesis

Management změn v procesu CRM dodavatele pro leteckou dopravu

Management of change for operational processes-CRM process of aerospace supplier
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky (angl. Customer Relationship Management - CRM). CRM je moderní strategie managementu, která do centra jednání a rozhodování všech složek i zaměstnanců podniku klade zákazníka. Práce popisuje vývoj strategie CRM a její teoretický základ. Dále se zaměřuje na jednu oblast průmyslu: letecký průmysl, který analyzuje; popisuje jeho stav, hlavní …more
Abstract:
This diploma thesis disserts about Customer Relationship Management -- CRM. CRM is a modern management strategy, which targets a customer as an actual center of all company processes and decisions in all departments and by all employees. The thesis describes the evolution of the CRM strategy and CRM theoretical base. It focuses at one industry: aerospace, which is analyzed; its state, main participants …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2012
  • Supervisor: Vlastimil Mejdrech
  • Reader: Hana Svobodová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32042