Analýza úspěšnosti podpory malých a středních podniků na Ústecku v období 2014-2020 - strategická priorita č.1 – Bc. Martina Kovářová
Bc. Martina Kovářová
Diplomová práce
Analýza úspěšnosti podpory malých a středních podniků na Ústecku v období 2014-2020 - strategická priorita č.1
Small and Medium Enterprises Support 2014-2020 Success Analysis - Strategic Priority n.1
Anotace:
Diplomová práce vznikla jako reakce na dokument „Koncepce na podporu MSP“ pro programové období 2014-2020. Cíleně byla pozornost zúžena na Ústecký kraj, neboť většina statistik ohledně MSP jsou zprůměrovány do celorepublikového vzorku. Ústecký kraj však nelze tak jednoduše zařadit do tohoto průměru. V teoretické části je popsán vývoj Ústeckého kraje, význam MSP a jak lze podnikatelské prostředí podporovat …víceAbstract:
This final thesis was inspired by the document “Policy support for SME” during the last programming period of 2014-2020 with a focus on Ústecký region. The first, theoretical part is to present information about brief history of the region, the importance of SME and how to support the entrepreneur environment. The main chapters are administrative burden, professional consulting and subsidy usage to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Josef Slaboch, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘOVÁ, Martina. \textit{Analýza úspěšnosti podpory malých a středních podniků na Ústecku v období 2014-2020 - strategická priorita č.1}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/zlcgxc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva