Vizualizace hardware osobního počítače – Bc. Tomáš MALUŠEK
Bc. Tomáš MALUŠEK
Bakalářská práce
Vizualizace hardware osobního počítače
Visualization PC\nl{}
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vizualizace hardware osobního počítače a virtuální prohlídka těchto komponent, za použití vizualizačního programu Blender. Bakalářská práce se skládá z několika částí. V teoretické části je popsána charakteristika programu Blender a jednotlivé hardwarové komponenty. Praktická část obsahuje jednotlivé modely hardwarových komponentů ve formátu v programu Blender, aplikaci …víceAbstract:
The aim of this bachelor{\crq}s thesis is the visualization of PC hardware components using 3D visualization program Blender. The bachelor{\crq}s thesis consists of several parts. In the theoretical part is described the characteristic of Blender and the characteristic of physical components of computer hardware. The practical part includes individual models of hardware components in Blender format …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Identifikátor:
16737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALUŠEK, Tomáš . Vizualizace hardware osobního počítače. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
VisualUV: Blender add-on for UV Mapping workflow
Samuel Bílek -
Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách
Vojtěch Kovářík -
Návrh a vývoj 2D nástrojů pro Blender
Jan Holinka -
Blender plugin for procedural generation of roads and road systems
Zdeněk Doležal -
Jazyk Python jako skriptovací jazyk pro Blender
Ondřej Kraus -
Webová knihovna materiálů pro Blender
Lukáš Kakos -
Peer Blender: Datová analýza nástroje pro peer assessment
Pavel Klammert