Bc. Tomáš MALUŠEK
Bachelor's thesis
Vizualizace hardware osobního počítače
Visualization PC\nl{}
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vizualizace hardware osobního počítače a virtuální prohlídka těchto komponent, za použití vizualizačního programu Blender. Bakalářská práce se skládá z několika částí. V teoretické části je popsána charakteristika programu Blender a jednotlivé hardwarové komponenty. Praktická část obsahuje jednotlivé modely hardwarových komponentů ve formátu v programu Blender, aplikaci …moreAbstract:
The aim of this bachelor{\crq}s thesis is the visualization of PC hardware components using 3D visualization program Blender. The bachelor{\crq}s thesis consists of several parts. In the theoretical part is described the characteristic of Blender and the characteristic of physical components of computer hardware. The practical part includes individual models of hardware components in Blender format …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010
Identifier:
16737
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALUŠEK, Tomáš . Vizualizace hardware osobního počítače. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information and Control Technologies
Theses on a related topic
-
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
VisualUV: Blender add-on for UV Mapping workflow
Samuel Bílek -
Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách
Vojtěch Kovářík -
Návrh a vývoj 2D nástrojů pro Blender
Jan Holinka -
Blender plugin for procedural generation of roads and road systems
Zdeněk Doležal -
Jazyk Python jako skriptovací jazyk pro Blender
Ondřej Kraus -
Webová knihovna materiálů pro Blender
Lukáš Kakos -
Peer Blender: Datová analýza nástroje pro peer assessment
Pavel Klammert